inte skrivit på länge

för jag haft det jobbigt det senste, första med jesper och det andra för plugget..
kan inte sova. har ångest och mår illa tanken på jesper gör mig sömlös..
åker till danmark om 4 dagar! så skönt det ska bli, kommer sakna mina älskade vänner, hoppas jag kan rensa tankarna där. ska få umgås med min älskade farmor. fick faktiskt en kusin idag :)

Idag har jag varit med madde och angelica det var super!
det är så skönt att spendera dagarna med personer man varkligen tycker om och som får en på andra tankar.
ni är guld världa ni vet vilka ni är.
nu blir det one tree hill.







(jag tänker på dig hela tiden. det går inte en sek utan dig i mitt huvud. ditt ansikte dyker upp och dina fina blå ögon. hur jag en försöker få bort det är det kvar.försöker ignonera känsla  i magen. men den sitter kvar hur jag än vrider mig om natten.Tanken om hur det skulle kunna va om det var du och jag.det ekar i mitt huvud men det blir aldrig till några meningar. det blir kaos i mitt huvud.
nätterna blir sömlösa och du förföljer mig vart jag än går.dina mjuka läpper mot mina jag vill bara försvinna.det går inte förklara min känsla det gör så ont så de svårt att andas.när jag går in i mitt rum då kommer allt igen. jag tänker vänta på dig. utan dig i mitt liv känns det så meningslöst. du var den största delen av mitt liv. längtade verkligen till nästa dag för att jag skulle få träffa dig. men nu har jag varken lust att resa mig ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0