Onsdag igen.

idag var jag hemma från skolan kände med lite halft dålig.
jag gick upp till valsta med timo. han skulle posta en sak till linnea.
Men det fick inte plats i en kartong så vi fick gå hem igen och slå in dem hemma.
Och så gick vi upp igen.
Då kommer det en bil med några killar i med mask och dunkar musik och en av dem visar hela arslet ! dem ropade mitt namn. måste säga att det var riktigt kul  :P
påvägen hem funderade jag på vem det kunde vara. när jag väl är hemma och skrivt det på facebook. då får jag ett sms av jesper. och då fattade jag att det var han och hans polare ! Haha
vid 13 tiden kollade jag på film med timo. väntade på att jesper skulle komma till mig. han kom vid 3 tiden. vi hade de jätte mysigt vi kollade lite bb ! sen myste vi och pratade lite !
jag har nog inte saknat en person så mycket som jag saknat jesper.
det var så skönt att bara få krama om han. vi ska nog ses imorgon me!
jag längtar redan jätte mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0